Avui a classe hem fet diverses activitats: la primeria consistia a caminar de quatre maneres diferents, amb el cap endavant, traient el pit, amb l'aparell digestiu i per últim amb la zona pèlvica. Posteriorment hem analitzat com ens sentíem i hem buscat característiques per a poder definir aquests personatges.
cap: tafaner.
pit: segur de si mateix.
aparell digestiu: li agrada gaudir dels plaers.
zona pèlvica: persones molt territorials.
Després, havíem d'imaginar mentre caminàvem que estrenàvem roba nova i tractar d'identificar un d'aquests personatges. Una vegada havíem acabat aquesta activitat hem fet una videotrucada per parelles on havíem d'explicar a un company mitjançant la mímica un sentiment.a veure si sense la veu érem capaços de transmetre'l correctament.
Per últim, hem tornat a fer petits grups i aquesta vegada havíem de recitar una frase acompanyant-la de la gesticulació adient.
Què he après?
Poc a poc vaig millorant la meva expressió i vaig perdent la vergonya de parlar en públic o fer exercicis extravagants que durant les primeres sessions em costaven molt més que no pas a dia d'avui. Crec que els exercicis ajuden a millorar l'expressió però també t'aporten confiança la qual es fonamental per poder parlar en públic.
Reflexió
La classe d'avui ha sigut de les més dinàmiques de les que hem fet fins ara, com he dit abans cada vegada em sento més còmode i relaxat perquè vaig perdent la vergonya. Crec que com a futurd docents la nostra actitud i expressió són fonamentals i per aquest motiu hem d'intentar gaudir d'allò que fem per contagiar la positivitat als nostres alumnes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario